środa, 5 lipca 2017

Jak spakować 5 par butów do 1 małej walizki?

  Tanie loty bardzo, bardzo kuszą szybką wycieczką za granicę za małe pieniądze. Zazwyczaj decydujemy się tylko na bagaż podręczny, bo ( wiadomo) jest taniej :)  No i tutaj pojawia się odwieczny dylemat: mamy tyle butów i jak je tu wpakować do jednej walizki podręcznej? To samo dotyczy podróży służbowych, kiedy chcemy wziąć wszystko, nie możemy wziąć nic :D.  Pomysł na wpis zrodził się z opowieści jednej z naszych klientek :
"Kiedy jeszcze pracowałam jeżdżąc po całej Polsce, spróbowałam zabrać na kilkudniowy wyjazd służbowy właśnie klipsy. Mieliśmy ograniczenie do małej walizki, ponieważ nie zmieścilibyśmy się w samochodzie. Wzięłam sobie jedne, wygodne, cieliste szpilki i... 5  par klipsów.  Na śniadanie poszłam z przypiętymi kokardami w paski,  na spotkanie służbowe przypięłam eleganckie ozdoby z zamka, a wieczorem na imprezę firmową przypięłam błyszczące kryształy.  Kolejnego dnia miałam do wykorzystania oprócz już wypróbowanych kolejne 2 pary.  To sprawiło, że moje buty co chwile wyglądały inaczej. Oczywiście, kobiety od razu wiedziały, że mam jedne buty i tylko przypinam do nich ozdoby, ale byli tam głównie mężczyźni, którzy nie zastanawiają się aż tak intensywnie nad obuwiem damskim :))) 
Wyjazd służbowy



Kiedy szłam do windy, usłyszałam zza rogu  kolegę, który powiedział:
- Nie wiem... może jej ktoś przywiózł dodatkową walizkę, ciekawe jak ma zamiar się wepchać  z tym wszystkim w drodze powrotnej...
Wyłoniłam się i zapytałam : o co chodzi?
A on zmieszany odpowiedział: 
-Przecież Ty masz codziennie inne buty!!!"
No i co Wy na to :)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz