wtorek, 9 lipca 2013

ROZDANIE na 4 tys. fanów - Klipsy do butów w prezencie od Coquet :)

Kochani jako, że jest Was już tyle i Wasza liczba ciągle rośnie chciałybyśmy to jakoś uczcić i podziękować Wam, ale jak to zrobić ?
Oczywiście dając Wam w prezencie nasze spinki! :)
Co trzeba zrobić żeby ów spinki dostać, bo jakoś musimy wyłonić szczęśliwca spośród Waszej sporej grupy ;)
1.Napisać pod tym postem komentarz, w którym wybieracie, który numer spinek ze zdjęcia chcecie otrzymać.
2.Podajecie swój email, bo jakoś musimy się z Wami skontaktować
3.I oczywiście jeśli jeszcze nie jesteście naszymi fanami na Facebooku to miło by nam było gdybyście nas polubili :  https://www.facebook.com/coquet.art

Macie czas do niedzieli 14.07 do północy :)
W poniedziałek 15.07 ogłosimy kto z Was otrzyma spinki,  dodatkowo 3 osoby  otrzymają darmową wysyłkę przy zamówieniu klipsów:)

A oto klipsy:





Powodzenia !

66 komentarzy:

  1. Wybieram nr 2 (choć 4 też mnie się bardzo podobają)
    Mój mail: vera@subiektywnym-okiem.pl
    Lubię profil na facebooku jako Subiektywnym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer 2.
    agatamatosek@gmail.com
    fb polubiony już dawno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nr 4 :) frontchuck@gmail.com
    a w profilu lubuję się od dawna :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 4 ;-)
    jachymek.karolina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieram spinki numer 2
    mój e- mail: martyna.czapnik@gmail.com
    fb polubiony już dawno nawet jedne spineczki już mam w garderobie debitują 13- go lipca na Naszym ślubie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram nr 2
    e-mail: patiwolow@wp.pl
    Profil na fb już dawno polubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wybieram nr 3
    e-mail: marzena_siwinska@onet.pl
    Profil na fb polubiony od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram cudne nr 2
    w.nowakowska@onet.eu
    wierna fb-fanka od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr 1 :)
    a.pilchowiec@gmail.com
    fb od dawna polubione i obserwowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wybieram serca, jako że tyle mam miłości w sobie, że aż emanuje na zewnątrz :)

    profil na fb polubiłam wcześniej, chcę mieć wasze spinki przy ślubnych butach, fajnie byłoby się przekonać o ich jakości troszkę przed :)

    dagmaraewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybieram klipsy nr 3.
    bunia19@trashbox.pl
    Na FB już w ulubionych od jakiegoś czasu. Coquet to świetny pomysł na ożywienie zwyczajnych butów!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kokardki nr 2! 19nelka88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nr 1 :)
    justyna.staff@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nr 1 są najpiękniejsze :)
    vettis@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. nr 3
    perfectly.prettily@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwójeczka! :)
    otreba.misia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie najbardziej podobają się śliczne kokardeczki numer 3 :)
    Mój email to: aneorl13@gmail.com
    Na facebooku jestem fanką od dawna - Aneta Orlińska

    Buziaki i powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serducha nr 4! Aż się oczy radują:)
    e-mail: ula.jota@gmail.com
    A Waszego facebook'a już śledzę od jakiegoś czasu.

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kokardki nr 2 - słodkie!!!
    nasior@buziaczek.pl
    Fanpage polubiony sto lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. 3 <3
    bleu.papillion@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. klipsy numer 1 !
    stach1606@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. przeuroczy numer 3
    kulka115@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się korardki nr. 2.
    eliksir1681@gmail.com
    i od dawna lubie na fb.

    OdpowiedzUsuń
  24. Numer 4 chętnie przygarnę. Mam takie czerwone i je uwielbiam! Tak jak już nie raz Wam pisałam - robią furorę!
    Mój e-mail: karlanowa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Numer 2 :) e-mail: patrycja.soltys.91@gmail.com a na FB lubię was już od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spinki nr 2, e-mail: milena.dob@gmail.com, a profil FB (oczywiście polubiony od razu) i sam sklep wczoraj odnalazłam, od razu zamarzyło mi się kilka modeli a tu proszę-od razu konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybieram nr.1 ,choć wybór był trudny,bo wszystkie są cudne :)
    IwonaP123@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Wybieram nr 4. Profil na FB lubię od bardzo dawna a spineczki spisują się na medal :)
    mail: anetka.wajs@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wybieram numer 3, email: ola102@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością przygarnęłabym nr 2 :)

    gosia.puzik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. nr 3 :) choć wszystkie przepiękne !!
    dorotahaladus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Trudno sie zdecydowac. Ale jak trzeba to trzeba, to mysle ze numer 3!

    annagrzyb85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Numer 2 (ale decyzja mega trudna).
    lady.groke@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybieram nr 4 (choć decyzja trudna, bo wszystkie wasze butowe spinki zachwycają! :))
    o.slupinska@gmail.com
    na FB: Olga Słu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wybieram 2
    elektronik-supersonik@tlen.pl
    Oczywiście na fb lubię dawno (:

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybieram numer 4:)
    tysrys@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Numer 1 :) wszystkie piękne !!!
    ladymortis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Numer 4 poproszę ;)
    innooka@wp.pl
    na FB lubię jako: Kasia Innooka PL

    OdpowiedzUsuń
  40. za tydzień mój ślub... spineczki nr 2 idealnie pasowałyby do moich turkusowych dodatków...
    kasia.b7@o2.pl
    na fb lubię dluuugo

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne wszystkie ale mnie najbardziej podobają sie 4
    milka1313@tlen.pl
    FB obserwuję jako Milena Bor

    OdpowiedzUsuń
  42. ja bym nosiła numer 4
    pozdrawiam kasia gosia

    OdpowiedzUsuń
  43. do moich buciaków idealnie by pasowały klipsy nr 1 <3
    say.hello.maryann@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. widzę że strasznie dużo osób za tymi spineczkami co ja... czyli nr 4 :) te serduszka są prześliczne

    adrianna.chorzepa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. hej! nr 4
    nawet jak jest żle i spuszczasz głowę - spinki na butach w kształcie serc nie daja zapomnieć ,że miłość istnieje - a kazdy ma kogoś kogo kocha i kto jego kocha :)
    Klaudi
    taka.ja.ko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. wszystkie spineczki sa piekne, ale wybieram spinki nr 3
    annastys84@gmail.com
    profil fb polubiony juz dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  47. nr4 mnie urzekaja :) spinki coquet wstazkowe na moim slubie mimo ze nie zawsze widoczne, dodaly mi pewnosci siebie i poczucie indywidualności. wreszcie to mogłam wyrazić przez ubior jednoczesnie sie nie przebierając :))) z serduszkowymi coquetkami przy balerinkach mysle bede chodzila usmiechnieta jeszcze bardziej :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. nr 1
    mój email zdaje się już macie
    N. G.

    OdpowiedzUsuń
  49. spinki numer 4, bo ... classic never dies <3
    pozdrawiam
    gosia.dambek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wybieram numerek trzy! :) Na nowe buty funduszy brak! ;)
    katarzyna.szreder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Spinki nr 3 ;)
    Pink_cux@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudne kokardki nr 2:)
    coralia@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podobają mi się kokardeczki dwójeczki.
    sylvia_a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Serduszka z nr 4, byłyby idealnym dopełnieniem mojej kreacji na ślub siostry :-)
    aczyrwik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Wybieram numer 4. Pasują na wieczór jak i do codziennej stylizacji. Uniwersalne i śliczne.

    iskierka44@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkie są extra, ale wybieram nr 4, bo czarne, a czarny pasuje do wszystkiego. ;)

    martusiek666@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. - wybieram nr 4
    - mój e-mail: arsdecoria@gmail.com
    - Wasz profil na fb Lubię i to bardzo, zarówno prywatnie, jak i z pozycji strony :)

    OdpowiedzUsuń
  60. 4!!! Bo dwójki to moj faworyt ale nie miętowe.
    ppsuj@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. 3! Fanpage dawno już polubiony:)
    ublachut@gmail.com

    OdpowiedzUsuń