piątek, 3 lutego 2017

7 najlepszych trendów obuwniczych prosto z MEDIOLANU!

  Zima paskudna, ale wszyscy wiemy, że jest cień szansy na pojawienie się pierwszego ciepła i słońca już za miesiąc. A zatem powolutku zbliża się wiosna i lato. W gazetach już możecie zobaczyć najnowsze kolekcje i nagłówki: „Trendy na W/L 2017”. My też musimy być w temacie :)
Poszukując inspiracji dla naszych klipsów do butów na najbliższy sezon, postanowiłam opowiedzieć Wam historię z września zeszłego roku... 
Wiecie, gdzie można znaleźć zbiór najpiękniejszych butów i inspiracji?
 W Mediolanie!

Ponieważ nas interesują trendy obuwnicze, we wrześniu odwiedziłam MICAM 2016. Przed wyjazdem szukałam informacji o tej imprezie w internecie, ale nie znalazłam prawie nic... dlatego wydaje mi się, że ten temat może być dla Was ciekawy :)
  Zacznijmy od tego, że w Mediolanie masz ochotę odwrócić się za prawie każdą osobą, którą mijasz. Stylówki nie z tej ziemi! Faktycznie miałam naoczne potwierdzenie tego, że Mediolan jest stolicą mody. Odważnej, naprawdę bardzo ciekawej mody. W metrze ciężko było mi się powstrzymać od pstrykania ludziom potajemnie zdjęć.

  Micam jest organizowany co roku i jest to naprawdę bardzo prestiżowa imprezą. Chodząc po czerwonym dywanie w ciszy, znajdziecie tam najsłynniejsze marki, takie jak Valentino, Hego's, Baldinini. Na tych właśnie targach możecie zobaczyć trendy obuwnicze na wiosnę i lato 2017. Jest w tym coś, co powoduje, że w półuśmiechu wykrzywiasz usta i z satysfakcją podnosisz brew. Możesz zobaczyć coś, co reszta świata zobaczy na żywo dopiero, gdy kolekcje pojawią się w sklepach!


Robić zdjęć kategorycznie nie wolno, ale pisać o tym, już chyba tak :)

Zarezerwuj sporo czasu, bo projektanci wypełniają 7 hal. Wszystko jest gigantyczne, podzielone na stanowiska/ boksy, w których prezentują się marki. Stop, stop, dobrze wiem, co pojawiło się w Twojej głowie – nie, nie, to nie wygląda, jak nasze targi książki. Nie możesz sobie dowolnie zaglądać do środka. Takie stoiska oczywiście też są, ale Ci „więksi” mają zupełnie zamknięte boksy. Przy każdym boksie stoi modelka, nogi do nieba i mocna szminka. Żeby wejść do niektórych boksów, musisz mieć zaproszenie, czasem musisz zostawić wizytówkę, a czasem nie musisz robić nic :)




Niektóre marki poznasz od razu, bo gdzieś o nich słyszałaś, czytałaś lub widziałaś w galerii. 
Projekty obuwia są nie z tej ziemi. 



Muszę przyznać, że moją ulubioną marką, którą tam wypatrzyłam, została Pokemaoke. Wszystkie buty są pięknie ozdobione kwiatami, pomponami, frędzlami, kokardami i korkami po szampanie :) Raz na specjalne zamówienie dla bliskiej mi osoby wykonałam takie klipsy, właśnie na wzór korków Pokemaoke.




Pokemaoke.
Całkiem niezła opcja na ślubne klipsy do butów, prawda? 


A oto powtarzające się motywy u 95% projektantów:
  • jeans (zwłaszcza w połączeniu z brokatem)
  • brokat (pojedyncze elementy i całe buty także)
  • duże ozdoby (kokardy, kwiaty, frędzle)
  • kokardy
  • pompony (głównie przy sportowych butach, ale też przy szpilkach i balerinach)
  • paski
  • i … korek. Tak, tak! Korek wraca do łask :)
    Do tego mocne kolory typu fuksja, kobalt, pomarańcz, khaki, czerwień, róż...


Pokemaoke
  



źródło: Pokamaoke

Hego's

Hegos


Właśnie na tej podstawie przygotowaliśmy dla Was kolekcję klipsów do butów na wiosnę i lato. Część naszych ozdób do butów, które są już dostępne, też wpisuje się w te najnowsze trendy. Zaryzykowaliśmy z pomponami i okazało się to strzałem w 10!
Widocznie Polki mają przeczucie co do nadchodzących trendów we krwi! :) Jeśli chcecie mieć na stopach coś, co będzie nosił też cały modny świat, to nasze propozycje znajdziecie poniżej:
Coquet Nowa Kolekcja
Coquet - pompony


Coquet- Kokardki 3D Party Time

Więcej wkrótce :)  
Per vedere!:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz