niedziela, 29 kwietnia 2012

Niedziela z magisterką i klipsami do butów...


Sprawa bardzo prosta- piszę pracę magisterską. Boziuniu, jakie to jest okropnie nudne :( Spędziłam dzisiaj od rana cały dzień nad tym... Zrobienie wykresów było najprzyjemniejszą częścią, bo słupki mam w najmodniejszych kolorach tego sezonu i skrycie liczę na docenienie przez Pana promotora mojej inwencji twórczej. Po wykresach wpadłam na chwilę do rodziców, gdzie na werandzie zjadłam pyszne lody a przy okazji zrobiłam zdjęcia najnowszych spinek do butów, które udało mi się zrobić pomimo presji ostatniego terminu oddania pracy. 
   Sznureczki wykonałam wedle własnego marzenia, bo uwielbiam buty z ozdobami na kostkę. Poza tym są bardzo modne ostatnio jako bransoletki. Pomyślałam, że jeśli można je nosić na rękach, to na kostkach tym bardziej ! Bałam się trochę, czy taka forma spinek do butów nie będzie przeszkadzała w chodzeniu (czy sznureczki nie będą blokowały kostki), ale nie ma z tym żadnego problemu :). Są o tyle fajniejsze, że można je przypiąć gdzie się chce więc do każdej kostki i każdych butów będą pasowały :) Chętnie wykonam takie dla kogoś, kto tak jak ja wielbi takie rzeczy :)
A oto zdjęcia z mojego popołudniowego wygrzewania się na słońcu:


klipsy do butów na kostkę

spinki do butów

ozdoby do butów na kostkę

klipsy do butów na kostkę

klipsy do butów na kostkę

Kolejne klipsy do butów są raczej skromne, ale dodały balerinkom energii :) Taka bzdura a taka urocza...
klipsy do butów czerwone guziki


klipsy do butów guziczki


ozdoby do butów z guzików czerwonych

A teraz pora wracać do przykrej czynności opisywania moich trendy wykresów.
D.

2 komentarze:

  1. świetne pomysły masz a może jakieś getry na zimę do zbyt krótkich kozaków?

    OdpowiedzUsuń
  2. A o jakie getry chodzi? ja zawsze kupuję takie ocieplacze w sieciówkach... chociaż moja mama zrobiła mi kiedyś takie na drutach :) Niestety nie podobały mi się i poszły w kąt.

    OdpowiedzUsuń