niedziela, 7 września 2014

Leniwa niedziela, czyli co robic??

Pierwszy raz od dłuższego czasu trafiła mi się wolna niedziela i powiem Wam szczerze nie bardzo miałam pomysł co ze sobą zrobić :/ To dość dziwne uczucie kiedy w końcu , wszystko co zaplanowane zostało już odhaczone, wszystkie klipsy zrobione, udało się nawet ułożyć plan na przyszły tydzień i część z niego wykonać , a Ty siedzisz jak głupia i myślisz tylko o tym co by tu jeszcze zrobić i w co ręce wsadzić ... To jest choroba.. Czuję się źle z tym , że mam wolne :D Wy też tak czasem macie?
Teraz siedzę w fotelu na balkonie i jak Boga kocham nie wiem co robić.. Skończy się pewnie na nowej książce czy serialu..   Polecacie coś lekkiego i przyjemnego w sam raz na niedzielny wieczór?





Przy okazji pochwalę się butami, które kupiłam za grosze i podobają mi się okrutnie, ale totalnie nie mam pojęcia z czym i jak je nosić.. jakieś sugestie?





Przypominam o jeszcze trwającej promocji w sklepie na klipsy z Kokardkami Disco , bo to tylko do jutra , a cena jest wyjątkowa :) Dostępne tutaj:  http://sklep.coquet-art.pl/disco.html



Buźki,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz