czwartek, 11 września 2014

Ślub, wymarzony pierścionek i suknia Angeliny :)

Jakoś od kilku dni chodzi za mną wątek ślubny.. To ktoś się zaręczył, to właśnie pobrał, pokazał pierścionek itd itp.. Dodatkowo zajmując się klipsami do butów pisze do nas bardzo dużo przyszłych panien młodych z prośbą o poradę co wybrać i jakie klipsy będą idealne na ten dzień. Każdego dnia  przeglądam więc setki zdjęć o ślubnej tematyce, suknie, bukiety, torty, pierścionki i obrączki, buty i biżuterie i muszę przyznać, że gdybym się miała zdecydować na konkretny motyw , jedną suknię, buty itd to byłby to dla mnie ogromny problem.
Każdej przyszłej pannie młodej polecam odwiedzenie portali takich jak Pinterest.com i Stylowi.pl. Znajdziecie tam ogrom pięknych zdjęć i inspiracji, które na pewno się Wam przydzadzą w planowaniu tego wielkiego dla Was dnia.
Przy okazji zapraszam Was na nasze profile na obu portalach:
http://www.pinterest.com/coquetshoeclips/
http://stylowi.pl/Coquet

Tak na marginesie to właśnie tam znalazłam mój wymarzony pierścionek zaręczynowy ( no dobra , raczej 3 ;p)


Ostatnio pobrała się również najsłynniejsza para showbiznesu - Brad Pitt i Angelina Jolie . Podejrzewam , że wiele osób czekało na ten ślub oraz to jak ubrana będzie młoda para. I tu sporo kontrowersji , bo Angelina ubrana była w suknię i welon projektu Versace z printem - rysunkami jej dzieci.




Jak dla mnie pomysł z nadrukiem rysunków dzieciaków fajny,  natomiast sama suknia niesamowicie mnie zawiodła, zarówno fason, jak i materiał.. Mam wrażnie, że każda inna sukienka wyglądałaby milion razy lepiej..  ;/ A jak Waszym zdaniem? 

Wracam do przeglądnia czeluści internetu, a Wam życzę dobrej nocy!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz